lørdag 16. juli 2011

Vranglærer og dansesugen


I dag prøvde jeg å lære Linnea å si "Fettsau". Neida. Joda. Jeg sa det bare én gang. Hun lærte det ikke.

Jeg er bittelitt lei av sau akkurat nå. Sitter og vurderer om jeg skal gjete dum-flokken nordover eller dusje og stikke på Strandbaren. Eller klippe plen og plante staudene jeg kjøpte i dag i stedet, som en slags overslagshandling. Grrr. Tror bare jeg spiser opp resten av sjokoladeeska jeg skulle gi bort og drar dyna over hodet.

Jeg må definitivt danse snart. Jeg vet flere som er sugne. Hvorfor finnes det ikke bra klubber her ute? Joda, fordi folk på landet bare går i crocs, og crocs er sikkert dårlig egnet til annet enn å drikke karsk og danse fylle-swing i. Men det finnes jo noen unntak, tro det eller ei, deriblant undertegnede! Øyh, Stokkøya Sjøsenter, gi oss en sommerkveld med DJ?


Hm, kvelden er jo enda veldig ung. Hmmmmm... what to do?

1 kommentar:

Teuvo Vehkalahti sa...

Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.