onsdag 27. juli 2011

Oslove

Jeg vil til Oslo. I høst skal jeg til Oslo. Etter det som har skjedd har jeg bestemt meg. Oslo skal være Oslo, hovedstaden vår, der jeg har så mange venner, ikke den farlige storbyen bondeknølene fnyser av. Jeg skal være sosial med vennene mine, gå ut og danse (hvem er med?), smile til han kjekke på bussen, dra eksos og frityros ned i lungene med fryd, gå på museer, gjøre meg kjent på nye steder, jeg skal trene på treningsstudio (oh joy!) og jeg skal savne Edmundgården min akkurat passe. For jeg skal jo hjem igjen, men jeg trenger Oslove nå. Og kanskje jeg kan gi litt Fred og Kjærlighet tilbake til byen. Jeg har plass å bo, men jeg trenger en jobb. Vi snakker om en måned eller to, eller tre, et sted i september-november. Jeg kan tenke meg å skrive, hva som helst, men jeg er flink til alt jeg blir satt til! Så om du vet om noen som trenger noen til noe må du gjerne gi lyd. Oslove, jeg gleder meg til å se deg!

Forresten så kommer jeg nedover om to uker også, ei venninne skal kjøre ned, så jeg slenger meg med. Noen som har Øya-billetter til salgs, kanskje? :)

Jeg skal nyte dette ut sommeren, så er det tid for miljøskifte for Frøken Funky Farm.
Foto: Irene Lian

Ingen kommentarer: