søndag 10. juli 2011

Line on Track


Det var selvfølgelig de etterlengtede (har hatt lyst på de i ett år, minst, uten å overdrive!) Acne Track som lå i posen fra Retro på fredag! De er dødsfine, og så klassiske at jeg kan bruke de til jeg dør! (Skal faktisk ha de på meg i kista også.) Har ikke tatt de i bruk enda, men var nødt til å vise de fram nå. Beklager til dere som synes jeg har for lite klær på bildene nå for tida, men det er sommer, for svarte svingende, og denne sports-bh'n og shortsen er arbeidsantrekket mitt! Se her, brukte det samme i hele fjor også.

Hm, har en kaffedate med en av firkløverjentene, på kunstutstillinga i bedehuset, ok grendahuset heter det vel nå, men i mitt hode er det bedehuset, klokka 15, kanskje jeg skal innvie de da? JA!

Peace & Love!

2 kommentarer:

Britt sa...

Åååh! Gratulerer med fantastiske mye sko. Ting som ein lengtar etter så lenge er ofte vel verdt det! :D

Frøken Funky Farm sa...

Så veldig verdt det! :)