lørdag 16. juli 2011

Hei, jeg heter Line. Jeg er en blogger.

Ja. Det er litt flaut, men jeg er det altså. Jeg er også veldig glad i å ligge og rulle på bakken, sammen med Katja.

Foto: Irene Lian

Akk, jeg har hundrevis av fine bilder og hyggelige ting å blogge om, det er bare litt verre med tid til å gjøre det! Det ble f.eks. ikke noe fest på meg i kveld fordi det var gjeting som måtte gjøres både her og der, og plutselig var klokka halv tolv, og da ble det litt for seint kjente jeg. Men i morgen, i morgen!

I morgen drar forresten lillesøster til Langedrag, hvor hun skal jobbe et år! Husker dere at jeg skrev at både hun og store lillebror søkte jobber? Begge fikk jobbene! Selvsagt. ;) 

Se der, nå har det blitt 16. juli, det betyr at bloggen er 3 år, hip hop hurra! Plutselig, eller om en stund, vet ikke helt når, men det kommer til å bli noen endringer på Funky Farm, dere får henge på og følge med dere som vil. Jeg digger dere totalt og hemningsløst, tilogmed dere som ikke liker meg, men tydeligvis ikke klarer å la være å følge med likevel, haha!

Nå er det tid for seng, regner med Katja ligger og sover i fotenden allerede. Perle er nok på Kåre-låven, Diana tror jeg er ute i skottet og Arwen tror jeg er i et skap på loftet. Mange katter å holde styr på! "Hø? Hvem er Arwen?" lurer dere på nå. Det skal jeg fortelle dere, i morgen, en annen dag, for nå skal jeg, som sagt, finne min elskede seng. God natt, drøm søtt! /L

Ingen kommentarer: