torsdag 21. juli 2011

Havfrue/Sjøpølse

Jeg starter en smågrå torsdag med litt bikinibilder, det blir jo aldri/alltid (stryk det som ikke passer) feil! Etter Strandbarlunsjen på tirsdag var jeg nemlig så gira på å bade, men alle jeg kjente dro hjem, typisk. Det fristet ikke å gå ned på den fulle stranda og bade alene, ei heller å bade hjemme på Harbak, for der er det også ganske mye folk ved sjøen, såh, jeg stoppet et sted langs Stokken (et smalt sund mellom Stokkøya og veien ut til Harbak) og plasket og svømte litt der, helt for meg selv. Småkaldt, men veldig deilig! Ferskvann kan ta seg en bolle!


Overdel - Rip Curl, underdel - H&M.

Ha en fin dag! Fred & Kjærlighet!

3 kommentarer:

Alfie sa...

Du kan ta deg ei bolle! Ferskvatn wtf!

Frøken Funky Farm sa...

Næh, tar meg en brownie i stedet.

wtf el ftw..?

Alfie sa...

Hehehe. Uheldig skriveleif der. Gjekk litt fort i mine grasiøse fingra sin lekre dans over tastaturet.

Ferskvatn for the win! sjølvsagt.

Bolle er betre enn brownie og ;)