tirsdag 12. juli 2011

Hairdo

Sånn var håret for noen uker siden, nå er det litt mindre fall og litt lysere, som bildene under. Det er kulest med rett-over-klipp i bakkant når håret er helt slett, har jeg funnet ut. Blir litt for snilt med fall. Men det var sabla godt for håret!

I like this do.

Digget dette!

Akkurat nå er håret fett, hodet trøtt og kroppen kald, tror ikke det blir shorts for enhver pris i dag. Skal ta med meg Argos og gjete dyrene som beiter på innmark enda, nordover, stenge grindene, og bruke nettgjerdene til å gjerde inn nytt beite til kopplamma. Deretter skal jeg kjøre eggleveranse. I kvelde skal jeg spise middag med bestevenninnene mine, firkløvermiddag altså, hurra, på Strandbaren. Dette blir nok en fin dag!

Ha en fin en! P&L /L

2 kommentarer:

Britt sa...

Eg vil fortsatt ha rosa tupper, det er så kult det! Hmmm... Kanskje neste frisørbesøk?

Lisa L.S sa...

Såååå coolt med rosa toppar! Looking hot!