onsdag 20. juli 2011

Frøken Telle på Funky Farm

I slutten av juni skrev Ingvild Telle på bloggen sin at hun skulle ut på Norgesturne, og jeg kommenterte at da var hun velkommen innom Edmundgården om hun hadde anledning. Og på søndag fikk jeg sms om at hun var i Trondheim, og om det passet at hun kom innom neste dag? Det gjorde det selvsagt! :)

Mandagskveld møttes vi, for første gang, på Strandbaren. Der var vi et par timer, før vi dro til meg, tok et pr øl og jabbet til klokka var to. (Arwen kom fram fra under sofaen og syntes tydelig det var godt å være sosial, jeg er jo nesten aldri inne i stua der hun har base.) Neste dag rant med supersommervær, så det ble frokost ute, litt arbeid hver for oss, hønsegjeting.., (Ingvild was a natural!) før vi inntok superb lunsj i solveggen på Strandbaren. På ettermiddagen sa vi hadetbra, og Ingvild fortsatte ferden, men vi sees nok igjen!

Det er så snålt, og veldig hyggelig, å møte noen man har "kjent" i flere år, men aldri møtt eller snakket med, unntatt via nett. Heldigvis er frøken Telle akkurat så blid og bra som hun virker gjennom bloggen, og jeg er kjempeglad for at hun kom!

Ingvild spiste breiflabb og jeg jordbær fra Linesøya. Ny-ydelig!

Diana var ikke særlig poseringsvillig.

Hønene nyter å være ute, Telle foreviger.


Det var masse folk på hele stranda!

Takk for besøket, sees i Oslo til høsten!

5 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Så koselig!! Snart er det min tur også! Går ut i ferie på mandag, og da skal det bli en tur i løpet av ferien! ;)
Må bare hvile bittelittelitt først!! ;D Da kan vi forresten ta en irish i solveggen på en helt vanlig onsdag liksom!! Gosh! :)

Frøken Funky Farm sa...

Jah og gosh! :)

Britt sa...

Åh! No vil eg og på Strandbaren!! :D

Frøken Funky Farm sa...

Kom da vel, Britt! :)

Ingvild Telle sa...

Det var vidunderlig herlig å komme til gards!!!!! På turen videre gikk tankene mine stadig tilbake til deg og folkene der og strandbaren - det var virkelig et minneverdig besøk :)

Vi sees!!