mandag 4. juli 2011

Dypdykk som endte på stranda



I går hadde ei klok og kul venninne (sjekk @kirsve på twitter!) og jeg en dykkedate, på Strandbaren. Vi var til bunns i to flasker Il Mimo, og jeg sjekket også bunnforholdene i en Irish Coffee og en avsindig god creme brulee, (hvor skal ´ene være?) før vi gjorde strandhogg sammen med en gjeng som hadde tent bål, serverte bløtkake, fylte glassene våre med Cava og sang og var glade. Sommer kalles det!




Noen nattbadet.

Denne frøkna kan du treffe på som gatemusikant i Stockholm framover!

Etterhvert hadde jeg sand og bløtkakekrem litt overalt... og jeg velta et helt stykke kake på foten/oppi skoen til min vakre date... Fort gjort.

 Men hun var like blid, og nydelig, som alltid!

I dag har man det som fortjent, men det var det verdt! 

Ingen kommentarer: