torsdag 28. juli 2011

Dagens 230711 : Peace & Love on my mind






Hoodie - Aloha Hemp, hvit kjole - H&M, sko - Converse, smykker - div.
Hvitt for fred, rødt for kjærlighet. Harde svarte smykker for pigggene i hjertet.


Selv om hverdagen har tatt meg igjen er det naturligvis ikke sånn at terroren på Utøya og i Oslo er glemt. Det ligger lengst framme i panna. Og i dag, da de bekreftet nye navn på omkomne, ble jeg ekstra sørgmodig. En veldig fin fyr jeg gikk på vgs sammen med, skrev på fb, etter Utøya-massakren, at niesa var savnet. Jeg har tenkt ekstra mye på henne, det er enda lettere å relatere når det er noen man kjenner som er berørt. At hun var død var etterhvert klart, men å se navnet og bildet under "død" i dag var så usigelig trist. Kjære vene for en grusom tid vi lever i. Jeg har lett for å forsvinne inn i dysterhet, men jeg prøver å fokusere på Fred og Kjærlighet. Banalt. Klisje. Men sant. Ekte. Det eneste. Fred og Kjærlighet.


Denne sangen er den tristeste jeg vet, men den er også så nydelig fin, og passer dessverre så godt.

2 kommentarer:

Ketil Solberg sa...

Da har jeg vært gjennom alle blogginnleggene dine!

Mye muntert, noe trist og masse bra.

Koker ned til følgende beskrivelse:
Sterk, vakker og smågæren :)

Peace&Love fra en 2 1/2-menning

Frøken Funky Farm sa...

Haha, alle? :) Tusen takk for komplimentet! Peace & Love!