lørdag 9. juli 2011

Dagens 080711 : Kjærligheten er å finne i byen

God morgen!
Her er gårsdagens behagelige antrekk:

Cardigan - Vernissage, skjerf - Indiska, kjole - gammel H&M (Rocky), underkjole - vintage, veske - H&M, sko - Converse, armbånd - mix fra all over.

Jeg har bestemt meg for å gå mest mulig med bare legger så lenge kalenderen sier sommer! Så lenge føttene og overkroppen er varme går det riktig så fint. Dessuten er det utrolig hot med bleike og blåflekkete legger! ;) 

Liker at cardiganen er lang foran og kort bak! Kjolen er en gammel sommerfavoritt!

Denne veska er egentlig veldig i min smak, men den ser akkurat så billig ut som den var.. Håper den blir mykere og finere når den blir litt slitt!

Gårsdagen tilbragte jeg i Trondheim. Ryggbehandling + farging og forming av bryn hos Frøken Fryd (salong som anbefales på det varmeste!) var ærendet, men jeg passet på å stikke innom Retro og hente min nye Kjærlighet samtidig! <3 (Sorry, teit med sånne hjerter, men jeg måtte!) Dessuten fikk jeg møtt ei venninne jeg ikke har sett på lenge, og som hadde fått jobb i går, så vi feiret med kaffe og kake, hurra! 

Love in a bag.

Nå er det lørdag, sola synger og fuglene skinner, definitivt føre for bare legger, selv om gradestokken verken skinner eller synger spesielt klart. Ha en flott dag, fintfolk!

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

Superfin outfit på dig! Älskar cardigans i den stilen!