søndag 10. juli 2011

At the FF-wash

Fytti bøtterocken, for en fin sommerdag dette har vært. Amongst mange ting har jeg vasket stamper, ikke veldig gøy, men alt er ok i sola!


Meningen var at det skulle fly skum, men kameraet klarte aldri å fange det...


Det fine været gjør at alle betraktninger og muntre formuleringer jeg tenker at jeg skal blogge bare forsvinner ut av hodet innen kvelden, og jeg har stort sett bare "jeg har gjort ditt og datt"-innlegg å komme med. Foreksempel har jeg har tenkt noen morsomme tanker om kjøre bil med automatgir, (og bare ha Hellbillies eller P4 å velge i på cd/radio!) men nå husker jeg slett ikke hva som var så underholdende med det. En annen ting jeg har glemt er at det var rare lyder fra ovnen på stua en dag, det var fordi en fugl hadde forvillet seg ned pipa, stakkar! Jeg fikk den ut, og ja, mer enn det var det jo strengt tatt ikke. Forresten, da jeg kom hjem etter å ha kjørt bil med automatgir (som bare hadde Hellbillies og P4 å velge i) var det en død fugl i grillen. (Heter det grillen?)

Ja. Nei. Hm. Niks, ikke mer å hente. Hjernen er blank. Så og si. Jeg lurer litt på hva Katja har vært ute for, hun kom hjem med to skadde føtter i dag. Sover i fotenden her nå. Også har jeg noen tanker i hodet om at jeg har veldig lyst til å dra på Øyafestivalen. Et pass til overs, noen? Ooog, så tenker jeg litt på at jeg kanskje har lyst til å ha en liten fest neste lørdag, vil du komme? 

Bortsett fra det, så er det vel en klar tanke, men den er hemmelig, eller to, men begge er hemmelig. Nja, den ene er bare litt hemmelig, dere skal få vite det. Ikke noe kjempespennende altså. Jeg skal ikke flytte til Sydney. Ikke nå iallefall. (Hvem blir med og flytter til Sydney?)

Se der, klokka er nesten ett, det er jo snart på tide å stå opp, kanskje jeg skal lukke øynene og drømme meg opp til en sky, med dansegulv og bar, jepp, det blir bra. God natt! Fred & Kjærlighet fra et solkokt hode!

3 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Jaaa! Vi kommer på fest!! T nevnte det senest i går: Når skal vi på stokkøya, egentlig?? Harbak/Stokkøya - potato-potatooo?? ;D Må bare sjekke om vi får noen til å jobbe for oss de siste timene på lørdag! Ok??
Guuud, det hadde vært gøy!! ;D

Frøken Funky Farm sa...

Hotell - motell! :) Dere kan jo komme uansett, så drar vi på Stokkøya om det ikke blir noe her!

Lisa L.S sa...

Hahahaha... Bilderna påminner mig om Daisy Duke. Minus garage, plus ladugård. :-)