søndag 3. juli 2011

And the ønskelist goes on

Jeg sjekker yr hver gang jeg er innom kjøkkenet, (det ser forøvrig lovende ut for kommende uke, har en del slått igjen enda, det har jo regnet så mye,) men nå sjekker jeg også Carolines bloppis konstant. Hun selger nemlig disse godbitene fra Alexander Wang, i min str.(!) til 2500SEK:


Nå har jeg dessverre ikke en slik sum til overs, men jeg sjekker hele tiden likevel.. og da sjekker jeg samtidig om disse Louboutinsene, som jeg strengt tatt heller burde gått for, klassiske pensko er stor mangelvare her i gården, fremdeles ligger ute for salg, til 3000 SEK:

Jaja, hva hadde vel livet vært uten drømmer? Uansett, har du noen feriepenger til gode f.eks, og bruker str. 39/40, det er bl.a. et par wedges fra Givenchy der også, eller har lyst på en veske fra Chloé eller Balenciaga, inn og sjekk! Dagens tips!

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Två godbitar man gärna haft i garderoben! man jag undrar varför flera bloggare säljer sina Wang stövletter? Det får mig att misstänka att de inte är särskilt sköna att gåi, precis som Loubisarna. Snygga att se på men onda att gå i?
Hm...

Frøken Funky Farm sa...

Hm, makes sense.. tyvärr.