mandag 20. juni 2011

Vil du ha denne veska, Søster?



Jeg kjøpte den nemlig til deg! Men synes den er så fin at jeg måtte bruke den litt selv mens jeg gikk i byen.. Så den på Celine aka Hippie Hippie Milkshake for ei stund siden og likte den momentant. Shopping-, hverdags, party-, strandveske, u name it. Men kanskje du heller vil ha noe annet, vet ikke om denne er din stil?

Søster er ferdig med vgs på onsdag, så jeg synes hun fortjener en liten oppmerksomhet! Fra H&M om noen lurer. Egentlig burde jeg kjøpt to.

Edit: Altså, at veska kommer fra H&M, ikke at hun fortjener noe fra H&M, helst skulle det vært en klassisk Chanel, eller en Balenciaga! Det blir om noen år. ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

Den veska var utrolig fin! Har iiikke sett den i butikk. Damn.

Frøken Farmer sa...

Det var faktisk flere i Trondheim, du får ta turen dit. ;) Om det fremdeles henger igjen noen neste gang jeg skal dit kan jeg kjøpe en for deg.