mandag 13. juni 2011

OffLine ja


Jeg er sannelig ikke så sikker på at jeg kommer til å jogge til nettet hver dag, nå gadd jeg egentlig ikke, men så sa jeg jo at jeg skulle, så da. Men nå har jeg altså sagt at jeg kanskje ikke stikker innom hver dag. Vi får se.

Bra saker i dag: spist hjemmebakt brød og verdens beste kjøttsuppe hos Bestefar, tatt med diverse avleggere fra hagen til Bestefar, plantet diverse avleggere fra hagen til Bestefar i hagen min.

Litt triste saker i dag: voldsomt Bestemorsavn mens jeg huserte i hagen til Bestefar, fordi Bestemor var hage-/plante-/blomsterelsker og -kjenner av de sjeldne. Jeg skulle så gjerne ha hjulpet henne i hagen og hatt henne til å hjelpe meg i hagen. Og så skulle jeg lett gitt begge armene mine for å få en klem av henne igjen. Noen mennesker er det umulig å forstå at er borte. Jeg velger å tro at vi sees igjen.

Forresten, jeg vet jeg sa at det skulle komme bilder fra den superdupre ridehelga forrige helg, men siden nettet klikka har jeg bare ikke kommet så langt. Det kommer når det kommer! Og apropos, KA, som vi var hos, bor utenfor Koppang, ergo er de flomrammet. Heldigvis har det gått fint med alle to- og firbeinte, men de har en helsikes oppryddingsjobb foran seg av det jeg kunne se på Østnytt. Naturekreftene er voldsomme når de setter i gang. Vi som bor her bør ikke si et pip om været, for å si det sånn!

I morgen skal jeg bade i et badekar på en scene. Forteller hvorfor senere, nå må jeg komme meg hjem og i seng, dvs. først må jeg finne et bra badeantrekk...

Ha ei fin uke, I love you all. Fred & Kjærlighet!

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

Vi mår nog alla bra av att ta en paus ifrån nätet ibland. Jag måste göra det vissa dagar för annars blir jag helt uttömd på energi. Njut av härlig sommar och dina underbara djur och natur! Om en vecka åker jag hem till Sverige och Gotland. Det ska bli fantastiskt härligt!

Stora kramar!