torsdag 16. juni 2011

Man skal ikke love noe man ikke kan holde

Nei, det skal man ikke, så sorry for lovnaden om å blogge mer i går, plutselig var det midnatt og jeg sovna på badegulvet.... Har jo masse på hjertet, det er typisk når jeg ikke har nett, og det verste er at jeg ikke har fått bestilt ny dings enda, har ikke vært hjemme på dagtid denne uka. "Det verste" liksom.. gi meg en bolle!

Nå er jeg på farten til en snartur innom Trondheim, superfrisør Kristin og henting av en motordel for pappa står på agendaen. 

Fred og Kjærlighet!

Foto: Roar Svenning

Hårinspirasjon før frisørbesøket!

2 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Så fint bilde av deg, Line! ;)
Du, du har jo surfehår... Og det, mye finere enn hun på bilde!!!
Ok, litt misunnelig på frisørtimen din kjenner jeg. Skulle vært der for ca 3 mnd siden! haha!
Kos deg i byen!
Klem

Anonym sa...

Du er NYDELIG! Litj broren.