tirsdag 21. juni 2011

It rocks my socks

Jeg digger fremdeles dette! ;)
Bildekilde: Nathalie Helgerud

Bah, å ikke ha internett hjemme gjør at bloggingen blir ganske ensidig, merker jeg. Men i løpet av neste uke bør det være i orden igjen, det blir godt, jeg er mer avhengig av nett enn jeg egentlig liker.. Men på den annen side, jeg kunne jo vært avhengig av narkotika, det gjelder å se saker på rett måte. ;)

Jeg burde f.eks ha nevnt at World Architecture News har nominert SUB-husene på Stokkøya til en av de seks beste hotellene i verden innen arkitektur dette året! Jeg skulle ha fortalt at den norske kortfilmen Tuba Atlantic, (se trailer her, ) med regissør Hallvar Witzø fra Leksvika og hovedrolleinnehaver Ingrid Viken (high five!) fra Stoksund vant Oscar på 38th Student Academy Awards ganske nylig. Jeg ville ha minnet dere (og meg selv..) om å se på hurtigruten på nrk, på lørdagsettermiddagen, da den passerte Stokkøya og Harbak, og visstnok zoomet inn på Edmundgården! Jeg skulle ha blogget lam og høner og katter og blomster og bier og solnedganger.  Og superridehelg på Mykleby, og bokbad på Stoksund Skoles jubileumsuke. Osv. osv. (De to siste kommer dog garantert etterhvert.) Den som venter på noe godt må helt enkelt stå ut med en del "Dagens"-innlegg så lenge. (Og ikke minst skulle jeg ha fulgt med på andre blogger og nettsider, har over 200 uleste innlegg på bloglovin' nå...)

Takk til dere som besøker Funky Farm, I love you.

Ingen kommentarer: