onsdag 29. juni 2011

Hei, endorfiner!


SÅ ekstremt glad er jeg for at jeg kjørte helt til Imsen for å teste aerobictimen på samfunnshuset der. Jeg skal lett innrømme at jeg var skeptisk, jeg vil helst ha store freshe saler med masse speil, bra, høy musikk og superflinke instruktører, men jeg ble veldig positivt overrasket! Damen som var instruktør visste hva hun drev med og det var ikke bare aerobic 1-tramping hele tida heller, herlig! 

Jeg er dog litt redd at jeg tar litt stor plass, både på det viset at jeg liker å lange ut og sikkert er i veien for de andre når jeg kommer settende, og fordi jeg liker å rope høyt "JAAA", når instruktøren spør om det går bra. Men okke som, jeg fikk tatt meg skikkelig ut, fikk bekreftet at formen, og ikke minst kjernemuskulaturen, er laber og jeg fikk en deilig deilig deilig deilig lykkefølelse! Hei, endorfiner, dere tror jeg har ligget i dvale det siste, om ikke de to siste årene! 

Skal i vei igjen allerede i morgen! Og jeg skal lange ut, klappe i hendene og være overentusiastisk, hurra!

4 kommentarer:

Wenke sa...

så hærli å bli svett å ækkel!
(bra vi e søt på innsida... :)

Frøken Farmer sa...

Svett utenpå, søt inni, jajamen!

Hege sa...

Høres ut som du er en drømedeltaker for instruktører :)

Frøken Farmer sa...

Haha, I wish, men jeg tror de er litt gladere i sånne som meg på Sats enn på bygda. ;)