fredag 17. juni 2011

Felix and I, and my Tracks


Er nedom hos MaPa og spiser litt deilig restemiddag og får litt kos av Felix-pusen. ENDELIG er det helg, denne uka har vart evig. Nå gleder jeg meg til å hilse på dyra, sørge for at alt er tip-top hos de og så skal jeg nikose meg med å klippe plen et par timer, før kvelden avsluttes med å vaske et par hundre egg. (Nikose meg med plenklipping er sant, men å vaske egg er ganske dødskjedelig.)

Forresten, i går fikk jeg min første parkeringsbot. Bummer. Men jeg var innom Retro og prøvde skoene mine, hihi, da steg humøret igjen. Jeg har nemlig holdt av et par svarte Acne Track for ei stund siden og betaler inn litt hver gang jeg er i byen, om ikke lenge er de miiiiiiine! Mihihihihi!

Fryktelig materialistisk, men det er fint å ha en belønning (for at jeg overlevde vinteren uten psykiatrisk innleggelse) å glede seg til! Jeg er fader ta meg verdt et par bra sko! Såh. Hah. Høh. Yeah.

God helg!

Ingen kommentarer: