søndag 19. juni 2011

Det var den bilen





Heldige meg! Bra at bilen var stor, bra at jeg ikke tok med meg Argos likvel, bra at alt stæsjet som pleier å ligge baki var ryddet ut, bra at det var en gressbakke og ikke ei steinur jeg dreiv og rulla rundt nedover i, bra jeg hadde setebelte(!!!), bra det var igjen en god bit til sjøen da bilen stoppa, bra at engler finnes.

Forresten, foreldrene mine trenger en ny bil, så om noen vet om en varebil og/eller en Saab stasjonsvogn til salgs får dere gjerne si ifra. :)

4 kommentarer:

Hege sa...

Ingen tvil om at man av og til har englevakt, og jammen fortjener man "heldige" sammentreff til tider også! Stor klem til deg

Frøken Farmer sa...

Stor klem tilbake!

Linda Himlingen sa...

Gurimalla! For en opplevelse!! Godt å høre at alt gikk bra! Har selv vært med å krasjet i bergveggen, og man får nok et lite sjokk og en reaksjon før eller siden!!
Bilen er det jo ikke så farlig med, så lenge DU er i orden! ;)
Stor klem

Frøken Farmer sa...

Uff, det høres verre ut å kræsje i bergveggen! Alt er bra med meg og bilen var gammel uansett. Klem tilbake!