onsdag 29. juni 2011

Det er onkelen sin!

Her kan dere se kveldens direkteinnslag fra Strandbaren på Sommeråpent, det kommer etter ca. 10 minutter. Det var også en direktereportasje fra Midt-Nytt tidligere på dagen, den kan dere se her. (I venstre hjørne kan man skimte en underlig gråkledd en, som langer innpå brownies med bringebærsorbét, det kan fort være meg.) Dere kan også lese denne artikkelen om fantastiske Stokkøya Sjøsenter på adressa.no.

Mannen som intervjues på tv-innslagene, Roar Svenning, er altså onkelen min, og jeg er så sabla STOLT av han. Og ikke minst er alt han får til utrolig inspirerende! Dessuten er jeg uendelig glad for at han klarte å få den vakre dama, på bildet under, på kroken, hun skal også ha sin del av æren for alt som har skjedd!

Og de har gitt meg tre fantastiske søskenbarn, deriblant überkule Stines! (Som var med i hjerteskjell-testpanelet.)

2 kommentarer:

Life on Lonely Planet sa...

Jeg så det faktisk på tv'n, takket være at du blogga om det på forhånd.
Kjempefint innslag! Du har god grunn til å være stolt! :)

Frøken Farmer sa...

Takk! :)