fredag 10. juni 2011

Dagens 300511 : 3 minutter

Hepp. Dette har jeg visst glemt å legge ut, men siden jeg ikke orker å reise meg for å ta bilde av dagens dagens akkurat nå, får en dagens for snaue to uker siden duge. Dessuten ser jeg boring ut i dag, når jeg skal i barnehagen tenker jeg mest på at klærne skal være lett å bevege seg i, så ender opp med en av Nikita-jeansene mine 9 av 10 ganger, hehe. Nuvel, dette hadde jeg altså på meg 30. mai, og teksten under er vel skrevet noen dager etter det da. 


På mandag måtte jeg fikse meg fra utearbeidsklær til presentabel på 3 minutter, hvilket jeg hater, men for å være grei med Emilbror gjorde jeg det likevel. Han kjøpte seg nemlig hagle for noe av konfirmasjonspengene sine, men da var han ikke gammel nok til å ha den, så den ble registrert på meg, ettersom jeg er den eneste andre i familien med jegerprøve. Nå er han derimot gammel nok, og har ventet i evigheter på å få fikset papirarbeidet på lensmannskontoret, og nå fikk vi endelig fikset det! Ja, og sånn ble jeg altså seende ut etter tre minutter, uten sminke, med en lett ange av nyklipt gress (men det er jo bedre enn fjøs, fjøs er ikke ok). Og ja, jeg bruker denne jeansen veldig, veldig mye, som sagt før, en favoritt.



Hettejakke - Nikita, blå genser - Vero Moda, jeans - Lee, sko - Friis, armbånd - H&M(?).

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Grymt snygg hoodie! Hade älskat att äga en likadan. Tänk att en hoodie kan vara så stylish så fort den är skuren lite annorlunda.

Frøken Farmer sa...

Jeg elsker den hoodien! :)