mandag 20. juni 2011

Dagens 180611 III : Fæst

Lørdagskvelden var jeg egentlig ganske sliten, men ettersom det var på sin plass å feste litt når man har hatt usaklig med flaks, dro jeg på konsert med Åge Aleksandersen, dvs. bygdefest i storskala. Jeg har null forhold til denne Åge, (jo, jeg er trønder, bare ikke så veldig hjemme i det "typiske" trønderske,) men jeg hadde det veldig trivelig, prata med mange, selv om det var veldig mange flere jeg skulle rukket over, og fikk rocka fra meg litt på slutten! (Har fremdeles vondt i nakken, ettersom jeg alltid må slenge så voldsomt med hodet når jeg danser...) Ikke minst kosa jeg meg fordi jeg dro sammen med beste-Randia mi!

Antrekket ble veldig laidback, med baggy jeans jeg arvet av min kjære mr. G, topp med blondefelter, jeansjakke, masse armbånd og Nikes.



"Jag vill takka livet.." 


Bildene ble tatt da jeg kom hjem, kremt...

4 kommentarer:

Claudiu sa...

Hi,

I love #1 and #2. I hate it when you show too much skin (#3).

Glad you're all right.

Frøken Farmer sa...

Seriously, "too much skin"?

Claudiu sa...

seriously, yes.

Frøken Farmer sa...

Well, I don't really care what you think, if showing a bit of tummy in a happy, (fully dressed!) picture is "too much skin".