torsdag 9. juni 2011

Dagens 090611 : Tannlege og barnehage

Shortsen er fra H&M, klokka fra Triwa, resten er eldgammelt eller gaver.





Jeg har vondt i munnen enda etter at jeg var hos tannlegen. (Stakkar.) Det er jo ikke boringa som er det verste, men at det skal fire hender og 15 forskjellige instrumenter inn i gapet samtidig som gjør vondt. Det kjentes ut som jeg hadde en kjeft som gikk både Steven Tyler og Mick Jagger en himmelhøy gang. Au-e. 2500 kr fattigere ble jeg også. Au-e! Men nå er alt på stell og det er et år til neste gang. Hurra!

Etterpå jobbet jeg noen timer i barnehagen, og så har Pappa og jeg innvollssnyltebehandllet og kjørt et par lass med trillingfamilier til Luvvika, hvor de skal beite resten av sommeren. Og nå har jeg brukt en hel liten evighet på å få lastet opp disse bildene og skrive dette vaset to ganger, ettersom alt plutselig var kaudervelsk da jeg publiserte det. Er det noen andre som har trøbbel med bildeopplastingen på blogger.com? Bildene blir sånn halvparten av gangene:

Men jeg er redd det er vesle Mac som sliter, eller at kameraet mitt er så mørbanket at det fucker opp bildene, selv om de ser ok ut på kameraet, og også når jeg ser de på maskina. Hm. Ja, det må være mac eller kamera, for når jeg prøver å laste opp filmer på you tube blir de også helt hakkete og snåle. Buhu! Hvis jeg bare kunne vunnet i lotto skulle jeg kjøpte meg et ordentlig kamera og tatt med macen til legen. Det skal jeg nå gjøre uansett tror jeg. Et bare det at jeg bor en del gode steinkast unna et eplehus. Hadde jeg vunnet i lotto skulle jeg også gått amok med visakortet på et gartneri! Jeg har så lyst til å shoppe blomster! Kjøpte meg tre hagegjøglere og to små hengesaker som jeg ikke husker navnet på i dag. Vil shoppeeeeeee bloooomster! Og trær og busker. Vil bli gartner. Og snekker! Jeg er så forbannet på meg selv for at jeg er så lite handy! Det er så mye jeg vil ha gjort her på gården, men jeg må ha hjelp for å få det til. Grrrrrrrrrr. Om noen kjenner en barsk snekker, som gjerne jobber i jeans og bar overkropp, for kost (det blir nok mye egg..) og losji, så gi lyd! Vel, om jeg vinner i lotto kan han få betaling også. Dvs. etter at jeg har brukt 50.000 på sko, t-skjorter og jeans. Og øredobber. Små, spesielle øredobber. Herremin, nå har jeg tastediare. Stopper her. Peace out.

Ingen kommentarer: