torsdag 16. juni 2011

Classic blogger pictures



Så teit at jeg rødma litt for meg selv da jeg tok de, men jeg ville ha bilder av "nyhåret" right away. 


Midtskill, (vi får se hvor lenge den oppfører seg pent..) rett hår, (oppfører seg bare til neste hårvask, men kult å prøve, lenge siden sist. Dog var både Kristin og jeg enige om at jeg er mer "rufs" av meg) masse striper (synes ikke så godt på bildene) og mye kortere! Ville ikke ha oppklipt nå, så det er klipt helt rett bak, derav tok vi ganske mye på lengden gitt. Panneluggen ville jeg beholde mest mulig lengde på så den blir med i en høy hestehale. Hår som dette, med like lange lengder over det hele synes jeg er veldig fint nå nemlig. (Rakk bare ikke å slenge med det i morges.)

Elsker følelsen etter å ha vært hos frisøren, og Kristin, dvs. frisøren min that is, er Kongen av frisører! Kristin Næverdal hos Adam og Eva på Bakklandet, highly recommended! (Og med veldig fulle timelister, så bestill i god tid.)

3 kommentarer:

Alfie sa...

*plystre!*

Dæven! Looking good!

Alfie

Frøken Farmer sa...

*blush*
:)

Hege sa...

Gøy å prøve noe nytt av og til, men jeg er enig, du er mye mer rufs av deg :)