lørdag 9. april 2011

Saturday

Kjentes ut som jeg ble revet ut av himmelen da jeg måtte stå opp i dag. 

Etter fire skiver hjemmelaget brød (fra Baker Bestefar!) med makrell og en bøtte med te er jeg ved litt bedre mot.

I dag skal vi på loppemarked, er veldig spent på utvalget. Tror de har ribbevegger. Har lyst på ribbevegger. Vet dog ikke hvor jeg skulle hatt de ribbeveggene? Kule smykker er også kult.

Dæven. Jeg er rimelig svimetrøtt enda; snøvler når jeg snakker.

Mere te er tingen. Mm, skulle gjerne hatt en klunk med Captain Morgan oppi. Line Morgan. Fint? Næh. Line Pine.

Lord. Give me a break, from myself. My love is too tough.

Ok, dusj, linser, tannpuss, frynsejakke, da blir alt bra.

Peace & Love!

3 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Du burde absolutt finne plass til en ribbevegg!! Ah! Nå ble jeg litt sjalu! Jeg vil også på loppis, med ribbevegger, skoleplansjer og store verdenskart.... Hmpff.....

plosiv sa...

Hehe, ribbevegger? Er veldig spent på om det blir ribbevegger, hvordan ribbeveggene ser ut og hvor du velger å plassere dem. :D Have a good one!

Frøken Farmer sa...

Det ble ribbevegg! Ser for meg at de skal males, mintgrønt kanskje?, og settes inn på walk-in-closet'et, som jeg ikke har gjort noe med på over et halvår.. slik at jeg kan henge opp utvalge plagg der. Dog noe usikker på om kleshengerkrokene er store nok..? Hvis de ikke er det skal jeg nok finne nytte i de på annet vis!