lørdag 26. mars 2011

Rydding på tapetet

God lørdag, fintfolk!

Jumala, i natt har jeg sovet så himmelsk godt, og i ti hele timer. Lykke! Nå er frokost med egg og nugatti fortært, så det er på tide å ta på vamekjeledressen og gå ut en tur. Skal bære inn noen lass med ved og så skal jeg begynne å rydde i fjøsgangen, der har det meste stått som det ble forlatt etter forrige lamming.. Nå skal det shines, så det blir trivelig å komme innn, og ikke minst så det går an å komme til for å få lagt inn vann der! Skal bli en fryd å ha vann, særlig varmtvann, i fjøset under lamminga, så vi slipper å løpe inn i huset hver gang det behøves. 

Skulle ha montert et stereoanlegg der også, med høyttalere inne i fjøset, det hadde vært noe! Hm, men kanskje jeg burde fikse det inne hos meg selv først..?

Okidoki, ut med seg! 
Peace & Love!

Traktor. Sukk, i sommer MÅ jeg bli flinkere til å bruke denne. Kjeeeedelig!

Ingen kommentarer: