mandag 14. mars 2011

Osloplaner

A pig with rings.

Har bestemt meg for å besøke Oslo første helga i april, hyl ut om du vil på date, min venn! Og om jeg kan komme til deg og krasje i en sofa på tidligmorgenen fredag, toget ankommer Tigerstaden 06:43, hvilket er et ubrukelig tidspunkt i en by.

Vil du date meg på fredagskvelden må du nesten bli med til Ås og se Hunkattrevy, men da kommer jeg ike til å ha tid til å snakke med deg, og du må også vente utenfor mens jeg er på Revymiddag. Faktisk kan det hende at jeg dumper deg der i Ås også, for jeg kommer til å ta siste tog tilbake til storbyen og flagre rundt på jakt etter barske bassister. Det vil si om jeg klarer å la være å ende opp på bordet på nachspielet på Hunkattloftet.. hmm.

Men på lørdag og søndag, og kanskje til og med mandag, vil jeg gjerne date flest mulig av mine Oslovenner! Gleder meg!

Til dere tyver; huset kommer ikke til å stå tomt, jeg skal låne det bort over helga, hah!

Nå er det siste sjekk hos Vira, hun fikk drikkeautomat i kveld, så må ut og sjekke om hun har forstått konseptet, og så er det rett i seng. God natt, peace & love!

7 kommentarer:

Ingvild sa...

Hvis det ikke skjer noe helt overraskende og plutselig er det et ledig bed&breakfast-rom på Solbrå i de tider :) Regner med Lisb skal sove her også, men det er hjerterom og husrom og muligheter for et skikkelig Hunkattnach! Ser ut som om vi blir ganske mange X'er som skal ivei!

X^48 FFD Pernille sa...

Åh, jeg er sååå glad for at du kommer, Line!! Ser ut til at det blir en knallbra revy (jeg har trua!) og blir bare enda bedre med at vi er samlet igjen :)

Jeg kan dessverre ikke tilby husrom, da jeg allerede har én X-hunkatt på sofaen og èn på campingseng, men det ser jo ut til at Ingvild kan tilby.

VI SEES!

Klems

Lisa L.S sa...

Jag hoppas att våra vägar korsas någon gång jag är i oslo och hälsar på. Hade varit superkul att ta en drink tillsammans! :-)

Claudiu sa...

What's with the photos? Planing to have your nose fixed?

It is perfect just the way it is, you know :p

søstra sa...

Det skal jeg også...! Jeg er med et lite følge fra Øya som skal i møte-helg. Hvordan reiser du?

Frøken Farmer sa...

Ingvild og Pernille - gleder meg masse til å se dere og de andre kattene! Takk for overnattingstilbud!! Dog kan det hende at jeg returnerer til Oslo med siste toget, I'll get back to you on that!

Lisa - JA, det hadde vært superkoselig!

Claudiu - yes, I would love to look like I do on the first pic! Thank you for your sweet comment on the eyes! :) I was going to comment back to you yesterday, on that, and on the tribe video, the Norway post, etc. but now I can't get in there. Hope all is well.

Søster - jeg har ikke bestilt billetter, men tenker å ta tog, iaf nedover, muligens fly oppover, skal bestille i dag tror jeg. Hvordan reiser dere?
Ringer deg jeg!

Ina sa...

Sier bare hurra, jeg! Det dekker jo det som dekkes skal i denne sammenheng. Hurra!