tirsdag 22. mars 2011

Ny skjorte

Ah, det ble så seint før jeg kom meg på mac'en igjen, så jeg tar tankene om det ene vi snakket om på møtet i morgen. Gjett en gang hva som var temaet? Det er noe som er selvsagt og uproblematisk i mitt hode, men farlig og unaturlig i enkelte andre hoder...

I stedet får dere se det seneste tilskuddet til klesskapet mitt, mye lettere fordøyelig så seint på kvelden!

Hvit, enkel, en aaanelse gjenomsiktig, annerledes fasong, I love it! Fra Weekday. Alle overdeler i slik bred fasong er Line! 

Ja, jeg vet jeg ikke er fullt påkledd, se hvor mye jeg bryr meg. Jeg prøver ikke å være sexy en gang, (det kommer naturlig, høhø) jeg prøvde den på rett før jeg løp til sengs i går, derav manglende benklær. Vil dere ha noe å reagere på ville jeg heller ha kicket på bilder som dette, haha.

Fred og Kjærlighet!

1 kommentar:

Claudiu sa...

Now that's just plain teasing...

not fair. not fair at all :-p