onsdag 16. mars 2011

Nobody loves no one

God kveld, mine venner. Hur är läget?


Her er det bra, men jeg er så inni hampen trøtt. Alltid. Og hodet mitt byttes gjerne mot, vel, et bedre. Skal dog ikke klage, for det første bor jeg ikke i Japan. Har dere husket å hjelpe? Redd Barna fikk min skjerv, men det fins plenty organisasjoner som trår til, som du kan støtte. Jeg fatter ikke omfanget av alt som har skjedd, og skjer, der. Fatter heller ikke atomkraft. Vil heller leve i en hule enn å ha atomkraft som strømkilde!

Noe som er litt lystigere, iallefall for meg, og nok en grunn til å ikke klage, er at jeg skal på SPA i morgen! Kom på at jeg skulle sjekke hvor lenge gavekortet jeg fikk til bursdag & jul var gyldig, og det var til 20. mars, ergo var det om å gjøre å få seg en time og i morgen blir det SPA. Jeg har aldri vært på SPA. Hva gjør man, hvordan oppfører man seg? Hva er infrarød sauna? Får jeg saunaen for meg selv eller må jeg dele med andre? Skal SPA skrives med store bokstaver? Ah, jeg regner med det blir stor stas uansett! Bortsett fra det å ta på seg bikini, det blir ikke så stas. Bilder kommer. Ikke! Ho ho.

Noe annet som er stas er å fôre Vira, ok, jeg hater det også, jeg kan ikke sove så mye som jeg vil, og jo, hun drakk av automaten, men melka blir så iskald der, så hun får fremdeles flaske. Hun har blitt en hel uke stor og synes det er kjempegøy å løpe og hoppe når jeg setter henne ned i den store bingen, med de store sauene, som ofte vil stange henne, men hun bare finter de ut på herlig, latterframkallende, klumseakrobatisk vis. Og latter er bra!

Eeeh, nå husker jeg ikke om jeg egentlig hadde noe jeg egentlig skulle skrive, hm. Neppe. Det er mye tanker, men lite virksomhet i skallen, føler jeg. Og derrr, ble det helstopp faktisk. På tide å pile ut i fjøset med nattsupen, le litt, pusse tenner, hoppe opp på loftet, vikle og balle seg inn i dyner og tepper, og skli avgårde til et drømmested.

God natt, sov godt, takk for besøket. Her er en nattasang, vet jeg har postet den minst en gang før, men hei, den tåler repeat!



Wicked game. Wicked vakre Helena Christensen.

Fred & Kjærlighet!

PS. Can someone teach me the game?

3 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Helena är bland de vackraste jag vet!

Så härligt att höra att Vira har det bra och så härligt att gå på SPA! Hoppas att du får det underbart!

Nici sa...

I like this song so much and the video has so much style!

frikke sa...

Du er definitivt den beste sauepasseren jeg vet om!

Håper du får deg noe søvn snart - og god helg!!!