søndag 13. mars 2011

Lørdagskveld med girlsa

Hele firkløveret samlet! (Jeg spiser smågodt, om dere lurte.. det var det fineste bildet av meg, og det sier litt..) Tenk, vi har vært bestevenner i ca. 20 år! Vi hadde en gjennomgod kveld i hverandres selskap og jeg anser meg selv som verdens heldigste person, som har verdens snilleste, morsomste, peneste, kuleste og besteste venner!
Den obligatoriske photoshooten når alle fire er på plass! Alle ser i et annet kamera, og S skaper seg, men dette var det eneste bildet jeg hadde som jeg tror alle godkjenner! (Selv om jeg synes de er de vakreste på alle bilder!) 

Ettersom vi var en mix av gravid, ammende, langveisfarende og lei av fylla, for ikke å glemme Vira-ansvarlig, skippet vi vinsmaking og sjømatbuffeten på Strandbaren, men dro på konserten. 

Jeg ble ikke overveldet denne gangen, kanskje det var for mye småprat mellom sangene, eller så ble jeg (og alle de andre rundt bordet) for opphengt i at skjørtet hennes var litt for kort til å sitte på en barstol, (og det sier jeg absolutt ikke for å være en bitch, det var bare ikke så heldig) men det var veldig fint! Esther synger vakkert, Ole spiller fenomenalt og jeg kan alltid relatere til de bitre kjærlighetssangene.

Når klokka nærmet seg ett kjørte vi tilbake igjen, jeg stakk en tur innom Vira med en nattsup (Pappa hadde fôret henne mens jeg var borte) og så sovnet jeg sammen med S. Ergo våknet jeg også sammen med henne, og spiste frokost sammen med henne, før hun dro til Trondheim og så Stavanger igjen. Jepp, hun fløy opp bare for å være sammen med oss en kveld! :) Satser på å få truffet I igjen før hun flyr hjem til Oslo om noen dager, og er jeg heldig rekker jeg R før hun kjører til Trondheim i morgen. :)

Forresten, alle fire hadde på seg firkløversmykke i går, er vi ikke søte?