mandag 28. mars 2011

Funky brudesko

Om verden skulle endre seg radikalt og jeg en dag skulle stå brud, vil jeg gifte meg i disse støvlettene fra Isabel Marant! Og en eller annen kort kjole til. Hadde jo lyst på denne, men den passer ikke til støvlettene... Antrekket mitt er nok det eneste jeg kommer til å obsesse over, resten av opplegget får noen andre fikse.


Eller så kan jeg jo bare skaffe meg støvlettene og leve happily ever after med de! (Ja, og Acne Track, samt de røde fra Chloé! Og et par svarte Louboutin-pumps bare for at. Og fem par kule sneakers. Da er det greit.)

2 kommentarer:

Hilde sa...

Må bli kort, kort kjole da ja. Giftet meg i skyhøye slangeskinn pumps fra Louboutin:) Ikke helt tradijonelt, men minneverdig:) Har eget brudebilde av skoene.

nadja sa...

jeg giftet meg i knallrosa sko med paljetter. bl.annet. også hvite og gull 70-talls. og 2 kjoler så klart. haha.
p.s. du fristet sannelig med strandbaren, hadde det ikke vært for storm og ganske så tom lommebok, hadde vi kommet. vi kunne jo alltid få med oss litt fred og kjærlighet.