søndag 20. mars 2011

Frøken Blå // Dagens detaljer 170311

Hai dar!
Har dere hatt ei bra helg? Min ble slett ikke som planlagt, men jeg fikk gjort unna noe arbeid hjemme i det minste. Egentlig skulle jeg være i Trondheim i helga, men pga. plutselig spa-time, Vira, som ikke er så selvstendig som mor ønsker, arbeid som ventet, penger og tid ble det bare torsdag til fredag istedet for fredag til søndag. Noe som jeg er ganske lei meg for, for jeg hadde gledet meg veldig til å være byfrøken! 

Ergo var jeg ganske blå i går, og tenkte bare på hva jeg egentlig skulle ha gjort; på fredag gjorde Kristin meg fin på håret og etterpå hadde jeg tenkt å slentre rundt i byen og etterhvert sette meg på et hyggelig sted sammen med hyggelige venner og bli hyggelig salongbrisen. På lørdag hadde jeg store kaffe- og kortspillplaner med en kompis, møte flest mulig andre venner, for så å dra på Samfundet med Mr. Music på KakkMaddaFakka-konsert og toppe det hele med deilig dansing på Credo til slutt. Det hadde vært fuckings medisin for deppeskallen min, som slår til med jevne mellomrom, for jeg blir jo smått gal av å bare snakke med kattene og aldri ha noen rundt meg som setter pris på et par lekre sko, skal ikke legge skjul på det.

Nuvel, nå har jeg i det minste ikke dårlig samvittighet for Vira, jeg har en diiiger haug ved å ta av, og jeg fikk ryddet ut det meste av det som en gang har vært potetkjeller, nå lager for skrot, men som etterhvert, når jeg får rensket ut alt, høytrykksspylet og hvitmalt det, skal huse et sted mellom 50-100 høner! Kom og kjøp Funky Egg til sommeren! ;)

Nå skal jeg ut og se til Vira igjen, er litt oppgitt over at hun ikke drikker av automaten på egenhånd enda,  skjønner ikke hvorfor, det pleier å gå rimelig knirkefritt med de fleste kopplammene. Aja, hun kommer aldri til å bli et prosjekt som går økonomisk i pluss uansett, men det skal ikke gå utover hennes ve og vel, er bare å hoppe i fjøsoutfiten og jogge over gårdsplassen!

Etterpå skal jeg skrable (skrive-bable, det er min litterære stil) om døgnet jeg var i byen, som jo var fint! Til så lenge, her er noen detaljknips av hva jeg hadde på meg på torsdag:

Ingen kommentarer: