onsdag 23. mars 2011

Dagens 230311

Vinnj bles. (Vinden blåser.)

Har vært barnehagetante i dag. Var det på mandag også, og skal være i morgen. Finner det dog litt vanskelig å kle seg i barnehagen, komfort blir mitt stikkord, særlig ettersom man er ute halve dagen. Derfor ble det i dag gulltights, en korallrødish gammel genser og ullsokker innendørs, og fjellsko, snowboardbukse og en gammel parkas ute. Og uglesmykke. Jeje.

I dag tenkte jeg "og dette får jeg betalt for", da jeg satt sammen med en gjeng unger og bygde lego, mens vi hørte på Neil Young, Raga Rockers, Rolling Stones m.fl., ikke dummen det! (Var en gutt som hadde med seg CD hjemmefra, hurra for foreldrenes musikksmak!) Og på slutten av dagen holdt jeg på å le meg ihjel av å spille Uno, dere vet kortspillet? Spilte en forenklet versjon med en to- og en treåring, og de jublet "uuuunoooo" for hver gang de la på eller trakk inn et kort, gjerne i kor, ubetalelig!

Unger er fine, husk å gi hjerter!

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

WOW! Just nu blev jag väldigt glad över att bo här nere i solen. För DET DÄR vädret saknar jag INTE! :-)