lørdag 5. mars 2011

Dagens 040311 // Blablabla

Jakke - Sonia by Sonia Rykiel
Skjerf - sarong kjøpt på marked i Betlehem eller Jerusalem. Eller Nasareth. Israel iallefall.
Hettejakke - Nikita
Denimskjorte - H&M
Genser - Levis, second hand
Tights - American Apparel
Leggiser - ?, hatt siden jeg var lita 
Sko - Nike
Ring - H&M
Nål/brosje/blomstergreie - gave fra søster
Øredobber - H&M


Hallais!
Travel helg, opptatt med VM og med barneaktiviter; har en 7-årig frøken i helga, derav labert med blogging. Ja, også har jeg vært travelt opptatt med å bli feit. Ikke bare i helga da, siden jul i grunnen, julemarsipan på tilbud var uimotståelig til langt ut i februar, og nå spiser jeg godteri hele tida. Tiltak må iverksettes snarest; 0 sukker og trening er det eneste som trengs. (Enkelt, men vanskelig...) Jeg begynner på mandag, i morgen vil jeg kose meg, er jo søndag og siste dag med VM. ("Kose meg", det er det som gir blubbekropp...) Rekk opp hånda den som tror jeg klarer det? ...nei, tenkte meg det. ;) Noen som vil være med og jogge da? ...nei, ante meg det også. Vel, vel, da får jeg klare det på egenhånd! I'll keep you posted.

Jeeez, blabla. Åjo, mens jeg er så godt i gang med blabla; jeg røyker i det minste ikke, det er jo den mest nasty habiten ever. Sånn, da fikk jeg sagt det også, hah!

Tja, hva ellers kan jeg melde som må være av ekstrem interesse for dere, tro? Jo, jeg er tungt depressiv når det kommer til håret mitt, frisørtime har vel aldri vært mer behøvelig enn nå. Er nødt til å ta meg råd, selv om jeg ikke kan. Det handler faktisk litt om livskvalitet og selvfølelse. Er det for drøyt å si..?

Jeg er altså feit og stygg på håret. Hmmm. Kanskje jeg skal finne noe positivt å fokusere på også? Skalvise. Dyra har det bra, det er godt, og jeg gleder meg til lamminga! Neste helg er alle i firkløveret i Stoksund, det gleder jeg meg megagigamye til! Vi har ikke vært samlet alle fire siden i fjorsommer faktisk! Og i morgen er det en ny dag, i mitt eget hus, på min egen gård! Amazing! Det er jo rett og slett fantastiske saker å glede seg over alt sammen! :)

Håper dere også har gode ting å glede dere over! FRED & KJÆRLIGHET!


Her ser jeg på klipp fra Herrestafetten, lenge leve Northugs sprell!

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Ja, en egen alldeles egen gård med massor av härliga djur och kärlek låter som en dröm!
Då kan de där extra kilona bli rätt betydelselösa tycker jag men jag vet hur det känns. Helt plötsligt är det Mars och det där nyårslöftet (no sugar) är glömt för länge sen. Hade jag bott närmare hade jag tackat ja till en joggetur! Kram

Frøken Farmer sa...

KRAM!