tirsdag 1. mars 2011

Dagens 010311

"Vises GN'R-stoffmerket på rompa mi tro?"...
Genser - Vernissage
Jeansshorts - avklipte Levis' med påsydde GN'R-merker
Strømpebukse - H&M
Paljettballerinasko - kjøpt i Barcelona
Hårbøyle - Sonia Rykiel for H&M
Terneøredobber - gave fra Bestemor
Sølvsmykke med gul stein - 25-årsgave fra Ma&Pa
Slangecharm - gave fra tante E
Orange plastring - gave fra tante S
Skinnveske - vintage, arv fra Bestemor
Leojakke - Sonia by Sonia Rykiel


"Hvorfor pynter du deg?" var det flere elever som spurte i dag. "Jeg pynter meg ikke", sa jeg, "jo" sa de.. Hvem har rett?

4 kommentarer:

Mira sa...

Likte skoene dine jeg :) Og ikke minst profilbilde... GENIALT!

søstra sa...

Fin var du iallefall, om du har pynta deg eller ei! Kul shorst og kjempefine smykker, altså. Hårsløyfa overrasket meg! ;)

Frøken Farmer sa...

Mira - takk, så hyggelig!

Søstra - smask!

Ingvild sa...

Selvsagt har du pynta deg :)