onsdag 30. mars 2011

Åt h..

Hepp!
Klaging er usexy, og jeg liker ikke at jeg klager på snøen, for egentlig er jeg glad i snø, jeg elsker å kjøre snowboard og vil gjerne gå på ski, og det er hvitt og vakkert og i det hele tatt.. men jegersåjævlaleijegvilhaVÅRnå! Og dessuten harjegsåforbankavondtihodetigjen at jeg spyr litt av det ogå. Derrrh, ferdig med sutringa. 

Ehrm, ja, hva annet har jeg å meddele da tro..? At jeg får hetta over at det lekker radioaktivitet ut i Stillehavet utenfor Japan, (ikke for min egen del, men for alt og alle som lever der) at jeg har dårlig samvittighet for småfuglene på fuglebrettet for at jeg har gått tom for fuglefrø, (men det henger en meisball der enda da, er jo noe) at jeg er utilstrekkelig, usjarmerende, ufin og umulig. Ja, og der slo jeg fast at jeg definitivt er usexy.

Til tross for all denne sørgeligheten ved min miserable person, kan jeg ikke annet enn å glede meg over Linnea (som hylte og skreik og snørret ut hele meg da jg passet henne i gårkveld..), over alt det hyggelig jeg skal i helga (kommer til å komme hjem alkoholisert og blakk), og over at påska og lamminga stadig nærmer seg (det meste er langt fra klart og tusen ting må gjøres innen den tid)! Hurra!

Været skifter fort fra sol til overskyet...
Fuskpels - Cubus
Hettejakke - Saints&Mortals
Snowboardbukse- Volcom
Belte - ? (Kjøpt på BodyMap tror jeg)
Sko - Bapesta
Solbriller - H&M

2 kommentarer:

Marikken sa...

Blir så koselig å se deg, Line! Klar for å bli både alkoholisert og blakk sammen med deg;)

Frøken Farmer sa...

Herlig, gleder meg!