lørdag 5. februar 2011

What to wear?


Ok. Det blir dansegalla på meg i kveld! Uæ! Jeg gruer meg nesten litt, er så ikke min arena.. Det store spørsmålet nå er da naturligvis "hva skal jeg ha på meg?" Har tenkt på denne kjolen (er ganske mye lysere i virkelgheten) og en grå DumDum-t-skjorte jeg har klippet kort, men skjørtet står rett ut, fra midjehøyde, når jeg snurrer, og jeg vet ikke om jeg egentlig er så gira på å vise den fine sprettrumpa mi (i r o n i) til gud og hvermann. Uansett, mottoet for kvelden er "Be Fabulous!", og selvsagt "Livet er fort kort til å danse med uattraktive menn!", så jeg skal nok finne noe jeg føler meg bra i. Hm, kanskje jeg skal ha sølvtights, det er det helt sikkert ingen andre som har der.

Anyhow, wish me luck!

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

Den där godbiten MÅSTE du ta med ut på dans i sommar! Du har ju skitsnygga ben!