søndag 13. februar 2011

Svar

Her kommer svarene på det dere spurte om!

Update: Herregud, det var voldsomt med referanser til rockemenn her, sorry!
Update 2: Herregud, jeg får fnatt av at det er forskjellige linjeavstander i hytt og gevær, men helsikes blogger vil ikke være med på min formatering, jeg har prøvd ca. 118 ganger. Sorry.



Randi sa...

Når kjæm du på besøk t oss egentli, *savn* :*
Kanskje ikke akkurat d du villa ha spm om, men one down, 19 to go...hahaha!

nuss RnB


I dag var planen, men det blir i morgen! Gleder meg MASSE! 
nuss&puss


Alfie sa...

Hehe, du utfordra oss her ;)
Kanskje du egentlig berre vil ha ai pause, det er lov det!

Spørsmål, ja... Hmmmm

Kva er meininga med livet?

Eg kunne spurt om dette med høna og egget, men det veit eg egentlig so det trenge eg ikkje.

Ein annan ting fu kan svare på er; kvifor vant du ikkje den der konkurransen om å bli årets bloggar? Eg skjønnar ikkje... Du er i alle fall min favoritt!

SKal prøve å komme på nokre fleire spørsmål.

Klem Alfie

Meningen med livet. Tja. Jeg har ikke noe velformulert, gjennomtenkt svar på det. Bør man ha det? Jeg tror ikke det, egentlig. Meningen med livet, for meg, er stort sett å vite at familie, venner og dyr har det bra. Sjokolade kan også være meningen med livet en dag. Sex også. Og sko. Musikk. Latterkrampe. Himmelske sommerdager på Harbak er uten tvil en mening med livet. 



Takk for smigrende andrespørsmål, hehe. ;)
Klem tilbake!


Ingvild sa...

Kommer du på Hunkattrevyen? :
)



Kanskje! :) Må se an lommeboka enda. Du skal?

Torild sa...

Hva eller hvem gir deg mest energi?
Og: Har du sett denne?

http://www.ted.com/talks/lang/eng/dan_barber_s_surprising_foie_gras_parable.html

Den vil gjøre deg glad!
Ellers mye inspirerende foredrag på TED.COM,... om både maten, lykken og kjærligheten... (Men det visste du kanskje?)

Stor klem



Hm. Dyrestell og fysisk aktivitet tror jeg. Og høy musikk. Samtidig får jeg litt piff av å ordne meg fordi jeg skal være blant folk enkelte dager også. 7/10 bonde, 2/10 aerobicinstruktør, 1/10 kontordame (e.l.) hadde kanskje vært noe... Hvem, det er nok Linnea, og firkløverjentene mine. :)


Ja, har sett den, og ja den gjorde meg veldig glad! Skal sjekke ut mer der inne, takk for tipset!
Stor klem!



Irene sa...

Jeg og JV lurer...

For resten av livet: Plenty gode inntektsgivende sauer i fjøset, eller drømmemannen med stor D på soverommet? 


Hehe, hei dere! 

Drømmemannen!

Katrine sa...

Ok! Etter at jeg begynte å blogge selv, så kan jeg ikke bare gå forbi denne oppfordringen. Selv om man ikke kan kreve det, så er det rimelig trivelig å vite hvem som faktisk er inne og leser og ser og lar seg fascinere. I suppose!

Drømmejobben din Line? Hvis du bodde i byen, eller hviken som helst by i hele verden.(nest etter sauebonde altså) Ikke misforstå, jeg nedgraderer IKKE sauebondeyrket! 


Hm, kanskje journalist, bosatt i Sydney, med reiser og rockeband som fagfelt! :)

Anonym sa...

Hvis du måtte ha velget, ville du ha farget håret ditt knasj-rosa, eller spygrønt



Rosa! Jeg kunne faktisk tenkt meg å prøve rosa tupper, hadde gjort det om jeg hadde råd!



frikke sa...

Hva er din drømmemiddag? Sted, med hvem, og ikke minst hva?



1. SupperClub i Amsterdam, med bestevennene mine (når ingen er gravide eller ammer, hehe), surprise-femretters og champagne!


2. Strandbaren, en regnvåt, men varm, sensommerkveld, ute under taket, med herr Aslak Dørum. Blåskjell og hvitvin til forrett, en heftig biff og rødt til hovedrett, og sjokoladefondant til dessert. Etterfulgt av nattbad i midnattssola!


Jeg er en enkel sjel! ;)
Klem!

Anders sa...

Hvil deg blogger, det har du fortjent!

Beste bloggen æ har sjett, ihvertfall - så mitt spørsmål e: Koffer va itj du (nominert) på Blog awards ? 


Hei, og takk for smigrende ord! Sau er ikke in og jeg er for gammel, men bare vent..;)

Anonym sa...

Har du noen deisgnerklær?



Designerklær? Jeg har faktisk noen plagg; bl.a. fra Sonia Rykiel, Hussein Chalayan, 3.1 Philip Lim og Baum und Pferdgarten. Ja, det er vel de tror jeg.



Anonym sa...

For en udugelig blogg :)



Neida, den er kjempefin! 

Anonym sa...

Hei, mener å huske du har skrevet at du har vært aerobicinstruktør? Kan du ikke starte opp med det der du bor? Det bør gi energi :)

God helg!
Hilsen A.M. 


Jo, jeg var instruktør i ca. 4 år tror jeg, flink også. Og jo, jeg har tenkt på det, men da jeg til slutt fikk ut fingeren og spurte om det var mulig å låne gymsalen var det bare tre uker igjen til den skulle rives, haha! Vi får se, håper det kan bli etterhvert , det største problemet er egentlig at jeg ikke har noe ferdigmixet musikk. Det er iallefall noe jeg synes er kjempegøy!



Håper du har hatt ei fin helg!


Anonym sa...

Hva er dine sommerplaner? :)




Blir Harbakssommer på meg, stelle kopplam, høns og hage, spise frokost på trappa, gå barbeint, ligge i hengekøye, male, kjøre traktor, jobbe, bade, gå på fjellet, henge på Strandbaren, spise is - og alt når det passer meg selv! :) 




Wanja B sa...

Alle trenger vi en pause innimellom! Men du, ett spørsmål. Jeg så alltid opp til deg da vi gikk på skole på Innlandet, du var så kul og klok!
Hva husker du beste fra de 9 årene på en liten skole?
Hvis du hadde fått valgt i dag, ville du gått på en større skole, med flere muligheter og fritidssysler?

Lørdagsklem fra Leksvik!



Å, kjære deg, stol på meg, jeg verken var, eller følte meg, kul eller klok! 
Det jeg husker best fra 1. klasse var at Siri var forelsket i en i 9., og at jeg sto klemt oppi hjørnet på trappa, utenfor kantina, fordi jeg ikke torde å gjøre noe annet. Og så husker jeg at Stig hadde vann i kneet og at jeg sparket han, (husker ikke hvorfor, neppe en god grunn..) og at jeg gråt masse da Berit kjeftet på meg, angrer meg fremdeles! Berit var, og er, verdens beste lærer. I ungdomsskolen var jeg forelsket i Daniel og digget GN'R. Jeg hadde det nok veldig enkelt og greit på skolen!


Jeg vet ikke om jeg ville valgt noe annet, jeg hadde det jo som sagt veldig greit, og var veldig heldig med  at de vennene jeg hadde da fremdeles er mine beste. Men samtidig, jeg skulle gjerne hatt muligheten til å spille handball og gå på dansing f.eks.


Søndagsklem!



Anonym sa...

Vil ha en drømmedag på gården din når alle lammene kommer! Så bare sett av endag!

Hilsen Milla & Lilli 


Det skal vi ordne, i år må det bli! Milli, som er oppkalt etter dere, lever forresten i beste velgående!


Sara sa...

Veldig kule bilder :)


Takk, hehe, det var en sommerkveld hvor jeg hadde et lite vors for meg selv...


Kari-Anne sa...

Hva var ....
Kari-Anne sa...

....det du ville...
Kari-Anne sa...

....bli når du....
Kari-Anne sa...

.....når du ble voksen?



Kari-Anne sa...


Hilsen Kari-Anne , som hjelper til litt slik at vi får tilbake Farmeren i bloggemodus.

Haha, moroklumpen, takk skarru ha! :) Jeg ville bli dyrlege!



Alfie sa...


Kan slenge på 2 spm til, som er litt arti å dagdrømme om :)


- Viss du vant 10 mill. Kva ville du brukt dei til?


- Korleis trur du livet ditt er om 10 år?


Drømmande klem frå Alfie

Jeg ville nedbetalt alle lån, inkl. Ma&Pa sine, kjøpt Mamma en vaskehjelp, bygd på huset, oppgradert det som behøves i fjøset/på gården/gjerder o.l., kjøpt meg en gjeterhund, gitt gode slumper til kreftforskning og dyrebeskyttelsen, reist jorda rundt, kjøpt meg en Balenciaga City Bag, en skinnjakke fra Rick Owens, 50 par Converse og en diger Stratos. Ja og kjøpt hele Harbak. Hm, da har jeg nok brukt alt sammen.


Om 10 år er det matkrise i verden og jeg går med hagla på ryggen og patruljerer åkrene om natta. I fjøset har jeg en egen vaktmann. (Aslak Dørum) Jeg er selvforsynt med mat, og de pengene jeg tjener bruker jeg på dyrefôr, inkludert kattemat til de 17 kattene. Jeg tar aldri av meg Rick Owens-jakken min, og Balenciagaen har jeg låst inn i en safe, slik at Linnea er sikret å få den når jeg dør. Hvilket jeg gjør når jeg er 41, av kreft, selvsagt. 


Du, seriøst, om 10 år - jeg aner ikke! Håper jeg er lykkelig!



Takk for responsen, folk! KLEM!

4 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Oj då! Missade jag frågestunden? Äsh! :-(
Har haft en del å stå i här men jag hänger med på nästa omgång!

KLEM

Alfie sa...

Takk for svar, Line.
Eg veit jo at ein ikkje kan vite korleis livet er om ti år. Men er det ikkje kjekt å dagdrømme litt då?
(Og då skal ein ikkje dagdrømme om kortid du dør, Line.... Det er ikkje moro)

Nattaklem Alfie

Frøken Farmer sa...

Lisa - Haha, ikke tenkt et sekund på det. Klem!

Alfie - egentlig er jeg en dagdrømer av rang, men jeg klarte det ikke helt nå, sorry, jeg har litt svart humor..
Nattaklem!

Ingvild sa...

Jeg skal ja, har hybelen på Ås enda da :)