torsdag 10. februar 2011

Spør



Vet dere hva, jeg er så ekstremt trøtt, uopplagt og uoppfinnsom om dagen at nå spiller jeg ballen over til dere for ei lita stund: Spør meg om noe! Eller kom med noen kule forslag til, øh, noe! (Klarer ikke en gang å formulere en god setning.) Dette kan jo bli ganske pinlig ettersom jeg forventer en respons lik 0, iallefall ikke noe mer enn 3, men jeg setter litt hardt mot hardt og sier at jeg ikke orker å gi lyd før det har kommet 20 spm/forslag! I mellomtiden skal jeg sove.

Fred & Kjærlighet, til neste gang! (Det kan jo ta sin tid dette...)

23 kommentarer:

Randi sa...

Når kjæm du på besøk t oss egentli, *savn* :*
Kanskje ikke akkurat d du villa ha spm om, men one down, 19 to go...hahaha!

nuss RnB

Alfie sa...

Hehe, du utfordra oss her ;)
Kanskje du egentlig berre vil ha ai pause, det er lov det!

Spørsmål, ja... Hmmmm

Kva er meininga med livet?

Eg kunne spurt om dette med høna og egget, men det veit eg egentlig so det trenge eg ikkje.

Ein annan ting fu kan svare på er; kvifor vant du ikkje den der konkurransen om å bli årets bloggar? Eg skjønnar ikkje... Du er i alle fall min favoritt!

SKal prøve å komme på nokre fleire spørsmål.

Klem Alfie

Ingvild sa...

Kommer du på Hunkattrevyen? :)

Torild sa...

Hva eller hvem gir deg mest energi?
Og: Har du sett denne?

http://www.ted.com/talks/lang/eng/dan_barber_s_surprising_foie_gras_parable.html

Den vil gjøre deg glad!
Ellers mye inspirerende foredrag på TED.COM,... om både maten, lykken og kjærligheten... (Men det visste du kanskje?)

Stor klem

Irene sa...

Jeg og JV lurer...

For resten av livet: Plenty gode inntektsgivende sauer i fjøset, eller drømmemannen med stor D på soverommet?

Katrine sa...

Ok! Etter at jeg begynte å blogge selv, så kan jeg ikke bare gå forbi denne oppfordringen. Selv om man ikke kan kreve det, så er det rimelig trivelig å vite hvem som faktisk er inne og leser og ser og lar seg fascinere. I suppose!

Drømmejobben din Line? Hvis du bodde i byen, eller hviken som helst by i hele verden.(nest etter sauebonde altså) Ikke misforstå, jeg nedgraderer IKKE sauebondeyrket!

Anonym sa...

Hvis du måtte ha velget, ville du ha farget håret ditt knasj-rosa, eller spygrønt?

frikke sa...

Hva er din drømmemiddag? Sted, med hvem, og ikke minst hva?

Anders sa...

Hvil deg blogger, det har du fortjent!

Beste bloggen æ har sjett, ihvertfall - så mitt spørsmål e: Koffer va itj du (nominert) på Blog awards ?

Anonym sa...

Har du noen deisgnerklær?

Anonym sa...

For en udugelig blogg :)

Anonym sa...

Hei, mener å huske du har skrevet at du har vært aerobicinstruktør? Kan du ikke starte opp med det der du bor? Det bør gi energi :)

God helg!
Hilsen A.M.

Anonym sa...

Hva er dine sommerplaner? :)

Wanja B sa...

Alle trenger vi en pause innimellom! Men du, ett spørsmål. Jeg så alltid opp til deg da vi gikk på skole på Innlandet, du var så kul og klok!
Hva husker du beste fra de 9 årene på en liten skole?
Hvis du hadde fått valgt i dag, ville du gått på en større skole, med flere muligheter og fritidssysler?

Lørdagsklem fra Leksvik!

Anonym sa...

Vil ha en drømmedag på gården din når alle lammene kommer! Så bare sett av endag!

Hilsen Milla & Lilli

Sara sa...

Veldig kule bilder :)

Kari-Anne sa...

Hva var ....

Kari-Anne sa...

....det du ville...

Kari-Anne sa...

....bli når du....

Kari-Anne sa...

.....når du ble voksen?

Kari-Anne sa...

Hilsen Kari-Anne , som hjelper til litt slik at vi får tilbake Farmeren i bloggemodus.

Alfie sa...

Kan slenge på 2 spm til, som er litt arti å dagdrømme om :)

- Viss du vant 10 mill. Kva ville du brukt dei til?

- Korleis trur du livet ditt er om 10 år?

Drømmande klem frå Alfie

Lisa L.S sa...

Ha ha ha... Jag förstår precis hur du tänkte. Jag har så många som frågar mig om hur det är att leva i Dubai osv så jag har tänkt att ha en frågestund en bra stund nu men vågar inte för jag är rädd att det inte ska komma en enda fråga. :-)

Nu när jag såg att du fått hela 22 st så fick jag lite mer mod.

Kramar