mandag 7. februar 2011

Sis

Jeg skrev her om min elegante og stilsikre søster, og beordret henne til å begynne å knipse seg selv. Dog regnet jeg ikke med at hun kom til å høre etter.. men hun har faktisk sendt meg tre bilder!
Dette er fra samme ballkvelden, hun kjørte naturligvis to antrekk! ;) Først dette svarte ensemblet (kjolen er fotsid, og julegave fra kjæresten som hadde rappet med seg en side i et blad, med et bilde av en kjole hun ønsket seg, og sørget for å få tak i den!) og senere den vintage, hvite glittersaken som har tilhørt Bestemor! Ikke rart hun ble Ballets Dronning!

Dette er nevnte kjæreste, som ble kåret til Konge på samme ball, og hans Dronning, en dag i forrige uke.

Disse skoene er visst økologiske!

5 kommentarer:

Wanja B sa...

Fine Eirin! Dere er fine alle sammen!! Fin uke!!

søstra sa...

Haha - mehn, Line - det første bildet trodde jeg ikke du la ut! Ser du ikke hva som er i veien?

Frøken Farmer sa...

Fin uke til deg også, fine Wanja!

Bedre nå da søster?

søstra sa...

Det var slett ikke et fint bilde, det som var morsomt var fingeren... ;)

Lisa L.S sa...

Åh... Nu vill jag ju se den glittriga vintage kjolen från bestemor!