mandag 14. februar 2011

Shaky

Noe shaky, men i toppform, under et slag "Silli" på en irsk pub i Amsterdam. Foto: Siri Hansen.

Er så helsikes uggen hele tida, aldri i toppform, så i neste uke skal jeg til biopat-Lene, trenger et kraftig spark for å komme i gang med bl.a. et skikkelig kosthold... Var der for et år siden, men føler det er best å begynne på scratch igjen. Så i løpet av våren skal jeg bli pigg, sprek, fornøyd og slående vakker, (vel, det siste slang jeg bare på fordi det hørtes flott ut ;) de lange dagene i lamminga kommer til å gå som en lek!

Bra plan eller? Nå skal jeg finne en termodress og legge meg - denne vinden blåser tvers gjennom huset, brrr!
God natt.

2 kommentarer:

Britt sa...

Det er aldri noko særleg å ikkje vere heilt i slag, men håpar det ordnar seg. Ha ein strålande dag :)

Lene sa...

Gleder meg til du kommer,Linesnupp:)