torsdag 24. februar 2011

Overskrift

(Har null fantasi.)

God kveld, venner!

Hodet mitt ble kaputski etter jobb i dag, men fikk heldigvis med meg både semi- og finaler på skisprintene, før jeg forsvant i en haug av puter og pledd foran ovnen. Still not good, men håper en god natt hjelper. Nå har været slått om til plussgrader og vinden har løyet litt, endelig, så i natt slipper jeg å sove i tre lag ull! Gleder meg til sommer da man kan sove n-n-naken! Det er digg det! Hm, too much information? Vel, sorry, jeg er bare så fed up av alle lag med klær! Ca. sånn kunne jeg tenkt meg å gå i morgen (ville nok byttet ut blondene med en hvit singlet og en ikke fullt så snau shorts..):

Riktignok helst med litt farge på kroppen og en del fastere i fisken, men whatever. 


Jakken har en tricky passform, men jeg digger den!
Skinnjakke - arv, ekte 80-tallsvare
Blondesinglet - ?
Sportsbh - Nike
Jeansshorts - Nudie
Sko - Moods of Norway
Øreringer - Indiska
Ringer - fra her og der

God natt, sov godt, drøm søtt og ha en veldig fin dag i morgen! Peace & Love!

PS. Fikk meldinger om at jeg var på vg.no i dag, da jeg fikk sjekka var det heldigvis bare navnet mitt, puh, her kan dere se.

4 kommentarer:

Claudiu sa...

heeeei.... no fair... grabbin' your tush like that!

you could give somebody a heart attack, you know!

Alfie sa...

*plystre*

Hjertet mitt gjorde eit gjorde eit byks i alle fall... ;)

Britt sa...

HERLEG jakke!!! :D

Lisa L.S sa...

Du är bara för HÄRLIG! :-)