onsdag 2. februar 2011

Oss, I love you!


Vanligvis når jeg henter posten er det reklame og regninger det går i. Men i dag dere, i dag lå det en rosa konvolutt i kassa!

Med en mann og et brev inni!


:D  Hva gir du meg? Oss, jeg vet ikke hvem dere er, eller det gjør jeg antagelig, men jeg klarer ikke å gjette meg fram til det enda, uansett; jeg er så glad i dere! You made my day, tusen tusen takk!

Nå har jeg verdens beste gård, tre katter OG mann!

Jeg lover å ta godt vare på han, og håper han vil gjøre sitt for å være sammen med meg også!

6 kommentarer:

Ina sa...

Hurra! Jeg kjenner hvertfall igjen skriften! Søte jenter!

Kari-Anne sa...

Wow! For en hyggelig post !! Og fantastisk øreheng! Nå må du ta vare på mannen din da Line ! Hehe.

Lisa L.S sa...

Vilken otroligt fin handling! Förstår att du blev lycklig. Sånt får man ju tårar i ögonen av! En alldeles egen man - fantastiskt! :-)

Frøken Farmer sa...

Ina - aha, så det er noen felles kjente av oss, det snevrer jo inn litt! Håndskrifta er kjent, men jeg er ikke bombesikker.. :)

Kari-Anne og Lisa - ja, det var utrolig hyggelig! :)

Lisbeth sa...

Hehe, så fint at du likte brevet og mannen! Mannen har forresten vært med meg siden ungdomsskolen og har desverre ligget i smykkeskrinet etter dette, og da var det jammen bra at jeg fant ut at du hadde mista din!
Regner nå med at du greier å gjette hvem den andre delen av "oss" er ;P
Enjoy!

Ingvild sa...

;)