fredag 4. februar 2011

Noe udefinerbart


Jeg digger dette, men det er et eller annet jeg ikke klarer å sette fingeren på, som gjør at jeg ikke totaldigger det. Hva er det som ikke stemmer? Er det bare jeg som er teit, for hun ser da vitterlig smashing ut? Mulig at det er for "pent" etter min smak, jeg hadde nok byttet ut kåpa med en hood og en bomberjakke, eller byttet ut skoene med converse, men det var på meg. Hm, heheh, kanskje det bare er gammeldags misunnelse rett og slett, at jeg skulle ønske det var jeg som hadde antrekket...

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Hun har skeive korte føtter...? Pga av den kåpa?

Lisa L.S sa...

Jag skulle gärna sett henne i en vanlig t-shirt slarvigt och halvvägs nedstoppad i byxorna och en lite mer baggy väska. Allt ser lite för slickt ut för min smak. Midjan i byxorna får gärna krypa upp 10 cm högra också. Då snackar vi!