onsdag 9. februar 2011

Noe å se fram mot // Fargeinspo

Jeg har hatt en "ta meg bort fra dette forblåste ødelandet og til en helsikes stor by med blinkende lys, barske menn, mørke klubber og skumle bakgater NÅ"-dag, og en "fytti helvsiktes jeg må være den styggeste og feiteste kjerringa ever"-dag. De to samtidig gjør ikke Line spesielt lystig. I stad sto jeg på badevekta med en enorm sinnarynke, mens jeg spiste brunsukker med skje, og forbannet det meste. 

Puh.

Hehe, jeg kan dog se meg selv utenfra og gaple meg selv rett opp i fleisen. Nå har jeg satt på denne og skal smådanse litt mens jeg pusser tennene. I morgen er en ny dag og den blir sikkert knall! :) Og mens jeg spiser frokost i morgentidlig skal jeg kikke litt på bildene under, både for å minne meg selv på at plutselig er det slik rundt meg igjen, og for å få litt fargeinspirasjon!



Sommer på Edmundgården, ahhhh!

Sov godt, drøm søtt og gjør gode gjerninger i morgen!

4 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Ha ha ha ha.... Å jag skippade gymmet och åt en påse chips och en choladkaka i stället. Sen blir jag förbannad på att de där jäkla groparna i låren bara blir fler och fler! Ha ha ha ha.... Man är ju hopplös!

Härliga bilder! Längtar efter Skandinavisk sommar. Det är nåt alldeles extra!

regine sa...

Så koselige bilder, no fikk eg lyst på sol og sommer!! :)

Frøken Farmer sa...

Lisa - haha, ja håpløs er ordet! En gedigen skjerpings må til, trenger bare et kraftig spark i baken, eller muligens i hodet..
Ja, sommer her i nord er noe eget!

Regine - gjett om jeg også fikk!

Britt sa...

No fekk eg skikkelig sommersug i magen! Skal holde på den følelsen når eg om litt skal ut i snøkavet på jobb :/