søndag 27. februar 2011

My nature




Ved høyrehånda mi kan dere se inngangen til den flotte Harbakshula.

Møtte en kråkejeger på veien! (Se ugla han har plassert oppe i treet i bakgrunnen.)

Harbak. 

Argos. Verdens beste hund.


Smygstein. Man må enten smyge gjennom eller forbi, men etter å ha hørt skrekkhistorier som barn, om hun som svelget en edderkopp da hun gikk gjennom, og kjente at den kravlet i magen, smyger jeg meg alltid forbi på utsiden! Argos går naturligvis gjennom.

Stien forbi på utsiden. Ikke så veldig vanskelig, mye skumlere da jeg var lita. Men om man sklir så er det mange, lange meter å slå seg helsløs på nedover!



Den bakerste landtungen er Stokkøya.


Det ble ikke så spesielt på bildet, men live var det kult med de skarpe, rette skyggene og de skarpe, rette formene i berget.


"Hello, I live here."

5 kommentarer:

Alfie sa...

Jøss....

Fantastiske bilder, Line. Heilt utruleg fantastiske!

Må ta meg ein tur å få sett Harbak i dagslysein gang.

(Kan campe med telt på plenen din noken daga, hehe )

Klem Alfie

Anonym sa...

Ja dere er heldige uttpå Harbak som har all den fine naturn nesten rett uttafår stuedøra :)

Frøken Farmer sa...

Alfie - ja, det må du gjøre, du har jo ikke sett noe her! Du skal få campe både innendørs og utendørs, alt etter som du ønsker.

Anonym - jepp, det er vi! Og det er rett utenfor stuedøra! :)

Britt sa...

Å hallo så fint!!!! Kan tenke meg at det er verdens beste plass å bu (nest etter der eg bur :P)

frikke sa...

åhhhhh--- har sagt det før, men sier det igjen - DET ER JO HEEEEELT NYDELIG DER!!! :)