torsdag 17. februar 2011

Ikke


Dette blir et ikke-innlegg. Har ikke noe annet bilde av dagens enn dette, fordi jeg ikke orker å reise meg, fordi jeg har så intenst vondt i hodet. Men det vil jeg ikke skrive om, fordi jeg vil ikke syte og klage hele tida. Selv om det er fristende, fordi skallen banker som ville hel...., tror det må være omtrent sånn å være i en skrustikke, er på nippet til å bli gal. Men det vil jeg altså helst ikke nevne. Og siden jeg jeg bare er på nippet til å bli gal, men ikke har bikket helt over, har jeg heller ikke blitt genial (som de gale ofte er, sant), så har absolutt ingenting å skrive om. Nada. Nix. Nothing. Null. (Herregud, nå må jeg legge meg i vater før hodet eksploderer.) Peace out.


Update, 3 min etter:
Hmf. Jeg failet totalt på å være lett vittig ser jeg, så slenger med et goodfeel SATC-klipp:



Siri, Irene & Randi, vi må henge alle fire snart!!

3 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Ahhh! VIL ha den ballettkjolen til Carrie! Vil vil vil ha! :D
Pass på så du ikke mister hodet! ;)
God bedring!

Randi sa...

JAAAAAAAAAAAAAA, vi MÅ leke snart, tror Irene planlegger hjem tur rundt den 10 mars, så automatisk gjør jeg og det.... SIRI?!?!?!?!? Kom du å.... :* DET GLEDES!!!!

Frøken Farmer sa...

Linda - JA, jeg vil også ha den!!
Og takk.:)

Randi - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.