tirsdag 15. februar 2011

God tur


På lørdag var det nydelig strålende vær, så vi var en hel bataljon som gikk på tur nordover. Kusine Live-Love og jeg løp og hoppet på bergene utover, det skal jeg gjøre mer framover, man glemmer at man blir sliten fordi det er så gøy! På grunn av litt fram og tilbake endte vi opp med å raste i den vika det kommer inn mest søppel fra havet, haha, enda man har hele vakre Harbak å ta av. Trivsel uansett!







"Søppelvika."


Linnea var selvsagt med, men foreldrene hadde glemt å ta med skoene hennes, haha! Votter funket dog fint!

Hjertet mitt!


Hjemme hos meg selv igjen, med sola på retur, men det er ikke lenge til den er her fra morgen til kveld!

7 kommentarer:

søstra sa...

Å, så fine Harbaksbilder - jeg har litt harbaksbehov nå igjen, og da er det så veldig godt å lese Fynky Farm about The Place!

Ingunn sa...

Det e så arti å sjå på bildan din Line :) Mang fine bilda fra Harbak. Æ har ein forkjærlighet for sau, sida æ har hatt det sida æ vart født. Dessverre e saueholdet slutta pga at farfar vart for gammel. Men vil kom å sjå på sauen din :D

JM sa...

Utrolige fine bilder!
Så ut som en hyggelig tur :D

Lisa L.S sa...

Så otroligt vackert!
Å, så söt med vantarna på fötterna! Nu blev jag varm i hjärtat!

Ingvild Telle sa...

Ufattelig vakkert! Du er heldig som har sånn natur i umiddelbar nærhet!

Og votter på bena. ...smelt, så søtt :)

Anonym sa...

Jeg må bare si at jeg syns du lever et fantastisk liv!!! Så utrolig misunnelig jeg er på norske fjell og vidder og hav og berg!!!

Jeg har det ikke vondt her i Barcelona heller, men det er noe med norsk natur!! Ja, jeg tror jeg må komme meg hjemover snart! Du er en inspirasjon!

Ingvill svigerinne sa...

Kjempe fine bilda Line, utrolig koselig tur å da med sjokoladekake å grillpølse...