mandag 28. februar 2011

Fam Irvoll/A&C

God dag!
Nå skal jeg snart sitte og hyle og heie på Bjørgen & co. Grunnen til at det ikke ble noe JAAing her på lørdag var fordi jeg jobbet hele dagen og ikke fikk sett løpet, men jeg synes selvsagt det var strålende av Bjørgen og Johaug! Har dere forresten sett dette klippet av Northug etter målgang? Tror dere jeg liker han enda litt bedre nå eller?

Før jeg stikker en tur i fjøset og kikker, mens jeg venter på at de beste løperene begynner, tenkte jeg å vise armbåndet fra Fam Irvoll for Arts & Crafts, som jeg vant her. Synes det er både søtt og kult!


I tillegg vant jeg enda en konkurranse om smykker fra samme kolleksjon noen dager etterpå, hos Styledevil, godt gjort! Det har dog ikke kommet enda, men kanskje det lander i postkassa i dag. Deltar man i konkurrasner vinner man nemlig innimellom, jeg har vunnet mye forskjellig stort og smått opp gjennom, fra dårlige parfymer til U2-konsertbilletter med reise og hotell! Venter bare på at jeg skal vinne i Lotto!

Okidoki, blablabla, ha en flott mandag, sukkerklumper!

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

Grattis!
Själv vinner jag aldrig fast jag spelar på lotto, skrapar triss och deltar i massor av tävlingar. Men jag har väldigt tur i kärlek så det är väl kanske därför. :-)

Coola brallor! Älskar färgen och dragkedjorna!