søndag 6. februar 2011

Dåpsdag

Dåpsbarn nr. 1, 3 og 4 f.v. er søskenbarn.

I dag ble det døpt fire barn i Stoksund Kirke. Da Linnea ble døpt i september var det også fire dåpsbarn, men før det må man helt tilbake til femtitallet for å finne sist gang det var så mange på en gang her ute! Det som var ekstra spesielt i dag, er at tre av dåpsbarna er tre søskens førstefødte og at alle de tre små ble født i november! Dessuten er foreldrene deres sjeldent flotte folk og gode venner av meg, den ene er til og med en av mine tre bestevenner! I tillegg er det litt spesielt for meg at det var besteforeldrene til de tre søskenene, altså oldeforeldrene til de tre dåpsbarna, som drev gården min før! Som oppmerksomhet fra meg fikk de skriftlig lovnad om hvert sitt kopplam på Edmundgården, når de blir større. :)

Ingen kommentarer: